ទំព័រដើម > អំពីយើង > សាវតារ > បទ​ដ្ឋាន​ការពារ​អតិថិជន

បទ​ដ្ឋាន​ការពារ​អតិថិជន

គ្រឹះ​ស្ថាន ខេមា មីក្រូ​ហិរញ្ញ​វត្ថុ លីមីត​ធីត យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​នូវ​ការ​អនុ​វត្ត​ក្រម​សីល​ធម៌​កម្រិត​ខ្ពស់​បំផុត និង​ប្រកាន់​ខ្ជាប់​ជា​និច្ច​នូវ​គោល​គំនិត​ទិស​ដៅ​មូល​ដ្ឋាន​បី​សំខាន់​គឺ៖ មនុស្ស ផែន​ដី និង​និរន្តរ​ភាព​ប្រតិបត្តិ​ការ ព្រម​ជាមួយ​គ្នា​នឹង​ការ​គោរព​ចំពោះ​បរិស្ថាន សង្គម និង​សហ​គមន៍​ដែល​យើង​រស់​នៅ។ ដូច្នេះ​ គ្រឹះ​ស្ថាន ខេមា ប្រកាន់​ខ្ជាប់​នូវ​គោល​ការណ៍​​ទាំង​ប្រាំ​បី នៃ​បទ​ដ្ឋាន​​ការ​ពារ​អតិ​ថិ​ជន ​ដូច​ជា៖

គ្រឹះស្ថាន ខេមា យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​អភិវឌ្ឍ​ផលិត​ផល​ឆ្លើ​យតប​នឹង​តម្រូវ​ការ​ទីផ្សារ។ គ្រឹះ​ស្ថាន ណែនាំ​ឱ្យ​អតិ​ថិជន​ជ្រើស​រើស​ផលិត​ផល ឬ​សេវា​កម្ម ​ស្រប​នឹង​តម្រូវ​ការ​អាទិភាព។

គ្រឹះស្ថាន ខេមា នឹង​សិក្សា​លម្អិត​ពី​ស្ថាន​ភាព​ពិត​របស់​អតិ​ថិ​ជន ដើម្បី​ធានា​ថា ​កម្ចី​ដែល​ផ្ដល់​ជូន​ស្ថិត​ក្នុង​រង្វង់​លទ្ធ​ភាព​សង​របស់​អតិថិជន។

គ្រឹះស្ថាន ខេមា ផ្ដល់​ព័ត៌មាន​ពេញ​លេញ ច្បាស់​លាស់ និង​ត្រូវ​ពេល​វេលា ដើម្បី​ឱ្យ​អតិ​ថិ​ជន​ជ្រាប​អំ​ពី​លក្ខ​ខណ្ឌ​ឥណ​ទាន តម្លៃ និង​ខ្លឹមសារ​កិច្ច​សន្យា ​មុន​នឹង​ធ្វើ​ការ​សម្រេច​ចិត្ត។

គ្រឹះ​ស្ថាន ខេមា កំណត់​តម្លៃ​ប្រកួត​ប្រជែង​ក្នុង​ទីផ្សារ ជា​តម្លៃ​ដែល​អតិ​ថិ​ជន​អាច​ទទួល​យក​បាន។

គ្រឹះ​ស្ថាន ខេមា ផ្ដល់​សេវា​កម្ម​ប្រកប​ដោយ​ក្រម​សីល​ធម៌​វិជ្ជា​ជីវៈ ដោយ​មិន​រើស​អើង​ជាតិ​សាសន៍ ភេទ សាសនា ពិការ​ភាព និង​ចរិត​លក្ខណៈ​របស់​អតិ​ថិ​ជន។

គ្រឹះស្ថាន ខេមា ប្តេជ្ញា​ការ​ពារ​សុវត្ថិ​ភាព​ទិន្ន​ន័យ​របស់​អតិ​ថិ​ជន និង​រក្សា​ទុក​ព័ត៌មាន​ផ្ទាល់​ខ្លួន​របស់​អតិ​ថិ​ជន​ជាការ​សម្ងាត់។

គ្រឹះ​ស្ថាន ខេមា ផ្តល់​តម្លៃ និង​ដំណោះ​ស្រាយ​នូវ​រាល់​កង្វល់ ឬ​បណ្តឹង​តវ៉ា​របស់​អតិថិជន។ ព័ត៌មាន​ត្រឡប់​របស់​អតិ​ថិ​ជន​ត្រូវ​បាន​យក​មក​ប្រើ​ប្រាស់ ដើម្បី​កែ​លម្អ​ផលិត​ផល គុណ​ភាព​សេវា​កម្ម និង​ឥរិយា​បថ​បុគ្គលិក។

ក្រុម​ប្រឹក្សា​ភិ​បាល និង​គណៈ​គ្រប់​គ្រង​ជាន់​ខ្ពស់​គ្រឹះ​ស្ថាន ខេមា ធ្វើ​ការ​សម្រេច​ចិត្ត​លើ​ផែន​ការ​យុទ្ធ​សាស្រ្ត​របស់​គ្រឹះ​ស្ថាន ដោយ​ស្រប​ទៅ​តាម​បទ​ដ្ឋាន​ការពារ​អតិ​ថិ​ជន និង​តាម​ដាន​យ៉ាង​ដិត​ដល់​នូវ​ការ​អនុវត្ត​គោល​ការណ៍​ការ​ពារ​អតិ​ថិ​ជន ដើម្បី​ចាត់​វិធាន​ការ​កែ​តម្រូវ។ គោល​ដៅ​សង្គម និង​គោល​ការណ៍​ការពារ​អតិ​ថិ​ជន ត្រូវ​បាន​ផ្សព្វ​ផ្សាយ​យ៉ាង​ទូលំ​ទូលាយ​ទៅ​កាន់​បុគ្គលិក​គ្រប់​លំដាប់​ថ្នាក់​ទូ​ទាំង​គ្រឹះស្ថាន។